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表参道に昔から在るブロマイドショップのリノベーション案。極狭店舗をいかに広く感じさせ、商品を見やすくディスプレイできるかを主眼に、遠くからでもショップをすぐに見つけられる明るさと華やかさに配慮したデザイン。ポップで健康的な雰囲気を取り入れることで、従来のブロマイドショップに漂う閉塞感や入店しにくさを払拭。女性がアクセサリーや化粧品を買うような感覚でブロマイドを買える開放的な店舗にプランニング。


Proposed renovation of the oldest shops selling bromide in Omotesando. Feel how widely the tiny store, how can you focus the display easier to see the item. That expresses the brightness and glamor can be found as soon as the shop even from a distance. By incorporating a healthy atmosphere in the pop, to dispel the sense of stagnation and difficult to enter the shop feel of traditional stores. Planning to an open store to buy a bromide in the sense that women like to buy accessories and cosmetics.